Young generation and sport: Promotion of regular physical activity in the Czech Republic – Marcel Vraný
Marcel Vraný
Bachelor's thesis
Young generation and sport: Promotion of regular physical activity in the Czech Republic
Mladá generace a sport: Propagace pravidelné pohybové aktivity v České republice
Abstract:
Tato práce se zabývá mladou generací do 30 let a jejímu vztahu k pravidelné pohybové aktivitě. Cílem je zjistit, jestli existují způsoby a programy, jak motivovat mladé lidi k pravidelné pohybové aktivitě. Práce je rozdělená do dvou částí. První část charakterizuje pojmy pravidelná pohybová aktivita, její důležitost a vlivy spojené s fyzickým, duševním a sociálním zdravím. Druhá část obsahuje kvantitativní …moreAbstract:
This thesis deals with promoting regular physical activity among the young generation, aged between 15 and 29 years old, in the Czech Republic. This thesis aims to find out what would motivate members of the young generation to regular physical activity. The thesis is divided into two parts. The first part deals with introducing the term physical activity, its importance and its connection with physical …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 6. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/87564
Thesis defence
- Date of defence: 5. 9. 2022
- Supervisor: Markéta Lhotáková
- Reader: Jana Havrdová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VRANÝ, Marcel. \textit{Young generation and sport: Promotion of regular physical activity in the Czech Republic}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2022. Available from: https://theses.cz/id/dur0hw/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/87564
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
International Business
Theses on a related topic
-
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Markéta Hradecká -
Působení sociálních sítí na sociální vztahy v reálném životě u mladé generace
Tereza Opletalová -
Sociální reklama a její percepce u mladé generace
Karolína Gerhardtová -
Sociální sítě jako součást života mladé generace
Barbora PĚKNICOVÁ -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Marek Kareš -
Sociální sítě a jejich působení na mladou generaci
Kateřina Studničná -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Definition of Common Terms Used in Social Media Platforms
Natálie Odleváková