Bilingvní děti ve věku od 11 do 15 let, žijící v České republice, které se učí angličtinu jako cizí jazyk. – Bc. Valentina ORLOVA
Bc. Valentina ORLOVA
Master's thesis
Bilingvní děti ve věku od 11 do 15 let, žijící v České republice, které se učí angličtinu jako cizí jazyk.
Bilingual children at the age of 11 to 15 years, living in the Czech Republic, who learn English as their foreign language.
Abstract:
This diploma thesis is focused on the comparison of bilingual and monolingual learners aged 11 to 15 years while studying English. The theoretical part examines central ideas as well as limitations of learning theories that represent the acquisition of first and second language. Furthermore, the theoretical part defines the concept of bilingual learners and deals with the three most common types of …moreAbstract:
Diplomová práce je zaměřena na porovnání bilingvních a monolingvních žáků ve věku 11 až 15 let studujících anglický jazyk. Teoretická část zkoumá hlavní myšlenky a limity teorií učení prvního a druhého jazyka. Zabývá se třemi nejvíce uváděnými typy bilingvistů a rovněž jejich zapojením mozku při využití jazyka. Taktéž zkoumá strategie učení a jejich roli v samotném učebním procesu. Výzkum se zabývá …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 3. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Dr. Christoph Haase, Ph.D., M.A.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ORLOVA, Valentina. \textit{Bilingvní děti ve věku od 11 do 15 let, žijící v České republice, které se učí angličtinu jako cizí jazyk.}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2022. Available from: https://theses.cz/id/dv5s8m/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ORLOVA, Valentina. Bilingvní děti ve věku od 11 do 15 let, žijící v České republice, které se učí angličtinu jako cizí jazyk.. Ústí nad Labem, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationMaster programme / field:
Primary School Teacher Education / AJ 1O ZŠ K14
Theses on a related topic
-
Role ruského jazyka jako zprostředkovatele výuky češtiny jako cizího jazyka pro žáka s OMJ
Natálie JENÍČKOVÁ -
Využití tvůrčího psaní jako nástroje při výuce anglického jazyka
Michaela Pelcová -
Fenomén amatérského překladu seriálových titulků a možnosti jeho využití při výuce českého jazyka
Tomáš Martínek -
Možnosti využití komiksu při výuce italského jazyka
Veronika Urbanová -
Využití znakového jazyka u slyšících dětí při vyučování v běžné základní škole
Jana Švehlová -
Praktické využití korpusů při výuce českého jazyka na základních školách
Jitka Dvořáková -
Využití materiálu při výuce anglického jazyka u žáků se sluchovým postižením
Lucie Kraťochová -
Bilingvismus v česko-italských rodinách a srovnání bilingvní výchovy v ČR a Itálii
Kateřina Kasalická