Bc. Valentina ORLOVA

Master's thesis

Bilingvní děti ve věku od 11 do 15 let, žijící v České republice, které se učí angličtinu jako cizí jazyk.

Bilingual children at the age of 11 to 15 years, living in the Czech Republic, who learn English as their foreign language.
Abstract:
This diploma thesis is focused on the comparison of bilingual and monolingual learners aged 11 to 15 years while studying English. The theoretical part examines central ideas as well as limitations of learning theories that represent the acquisition of first and second language. Furthermore, the theoretical part defines the concept of bilingual learners and deals with the three most common types of …viac
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na porovnání bilingvních a monolingvních žáků ve věku 11 až 15 let studujících anglický jazyk. Teoretická část zkoumá hlavní myšlenky a limity teorií učení prvního a druhého jazyka. Zabývá se třemi nejvíce uváděnými typy bilingvistů a rovněž jejich zapojením mozku při využití jazyka. Taktéž zkoumá strategie učení a jejich roli v samotném učebním procesu. Výzkum se zabývá …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2022
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Dr. Christoph Haase, Ph.D., M.A.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ORLOVA, Valentina. Bilingvní děti ve věku od 11 do 15 let, žijící v České republice, které se učí angličtinu jako cizí jazyk.. Ústí nad Labem, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta