Modifikace produktu ubytovacího zařízení v návaznosti na segmenty klientely – Markéta Mazalovská
Markéta Mazalovská
Diplomová práce
Modifikace produktu ubytovacího zařízení v návaznosti na segmenty klientely
Modification of the hotel product based on segments of customers
Anotace:
Práce se zabývá možnostmi modifikace produktu hotelu specializovaného na víno. Jejím cílem je návrh provozních a marketingových opatření vedoucích k větší spokojenosti hostů a vyšší ziskovosti hotelu. Teoretická část objasňuje specifika ubytovacích služeb a jejich marketingu. Charakterizuje také enoturistiku spolu s konzumenty vína a enoturisty jako potenciální zákazníky ubytovacího zařízení. Praktická …víceAbstract:
The thesis focuses on the product modification in a wine hotel. Its aim is to suggest recommendations leading to greater consumer satisfaction and higher profitability of the hotel. The theoretical part explains the specifics of hotel services and their marketing. It also characterizes the wine tourism, as well as wine consumers and wine tourists as potential customers of the hotel. The practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/24322
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 1. 2011
- Vedoucí: Lena Mlejnková
- Oponent: Hana Zábranská
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/24322
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Selected environmental aspects of consumer behavior
David Brož -
Broiler Welfare and the Consumer: Explaining the Citizen-consumer Gap in the Netherlands.
Emmi Suvaal -
The Implementation and Internalisation of EU Consumer Protection Policy in the Republic of Croatia
Simon Stickelmann -
Same Old, Same Old in the App Economy: Predicting the Effects of Article 6c of the European Commission Proposal for a Digital Markets Act on the iOS App Ecosystem
Adrian Wolkersdorf -
The Impact of Covid-19 on Consumer Purchase Decision of Luxury Products in the Kingdom of Saudi Arabia
Raoah Marghalani -
Analýza spotřebního chování zákazníků kaváren
Marie BENDOVÁ -
Projekt přípravné fáze průzkumu spotřebního chování nakupujícího v diskontním řetězci v ČR
Eva SKOKÁNKOVÁ -
Wine Tourism in Turkey
Kutay Tanriverdi