Markéta Mazalovská

Master's thesis

Modifikace produktu ubytovacího zařízení v návaznosti na segmenty klientely

Modification of the hotel product based on segments of customers
Abstract:
Práce se zabývá možnostmi modifikace produktu hotelu specializovaného na víno. Jejím cílem je návrh provozních a marketingových opatření vedoucích k větší spokojenosti hostů a vyšší ziskovosti hotelu. Teoretická část objasňuje specifika ubytovacích služeb a jejich marketingu. Charakterizuje také enoturistiku spolu s konzumenty vína a enoturisty jako potenciální zákazníky ubytovacího zařízení. Praktická …more
Abstract:
The thesis focuses on the product modification in a wine hotel. Its aim is to suggest recommendations leading to greater consumer satisfaction and higher profitability of the hotel. The theoretical part explains the specifics of hotel services and their marketing. It also characterizes the wine tourism, as well as wine consumers and wine tourists as potential customers of the hotel. The practical part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 9. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 1. 2011
  • Supervisor: Lena Mlejnková
  • Reader: Hana Zábranská

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/24322