Jarmila Limpauchová

Bakalářská práce

Marketingová strategie Hotelu Therme Laa & Spa

Anotace:
Bakalářská práce, se věnuje přiblížení marketingové strategie vybraného hotelu. První část práce je zaměřena na teoretické základy převáženě z oblasti marketingu, marketingových strategií a nástrojů. Druhá praktická část je věnována popisu Therme Laa Hotelu & Spa, analýzu současného stavu využití marketingových nástrojů a zmapování jeho současné strategie, spolu s návrhem na její zlepšení.
Abstract:
The bachalor thesis, which I am submiting is closer dealing with Marketing Strategy of the selected Hotel. The first part of my thesis is focused on the teoretical foundation spredominatly from the area of marketing and markeitng strategies and their tools. The second part the practical part is focused on the description of the Therme Laa Hotel, analysis of the current state of use of marketing tools …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2019
Identifikátor: http://theses.cz/id/dv8tcu/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2019

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.