Charakteristika poptávky po energetických nápojích – David Svoboda
David Svoboda
Bachelor's thesis
Charakteristika poptávky po energetických nápojích
Characteristics of the demand for energy drinks
Abstract:
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá poptávkou po energetických nápojích. Cílem této práce je zkoumat charakteristiku této poptávky. Teoretická část se bude zabývat vysvětlením pojmu poptávka a popsáním základních faktorů, které ji determinují. V teoretické části se také objeví marketingový mix, který je spjatý s poptávkou a praktickou částí této práce. V praktické části se pokusím pomocí dotazníkového …moreAbstract:
Abstract: This thesis deals with the demand for energy drinks. The aim of this paper is to examine the characteristics of the demand. The theoretical part will deal with the explanation of the terms and describe the basic factors that determine the demand. The theoretical part will also include the marketing mix, which is a function of the demand and the practical part of this work. In the practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 8. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/70403
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2017
- Supervisor: Jana Soukupová
- Reader: Jaroslav Krameš
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/70403
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketingový mix společností zabývajících se výrobou nápojů
Anna Lechnerová -
Propagace energetického nápoje skrze digitální influencery během koronavirové pandemie
Michal Marek -
Zavedení nového energetického nápoje na český trh
Daniel Svěchota -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing Mix of Kerala Feeds Ltd.
Aju Babu -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova