Charakteristika poptávky po energetických nápojích – David Svoboda
David Svoboda
Bachelor's thesis
Charakteristika poptávky po energetických nápojích
Characteristics of the demand for energy drinks
Anotácia:
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá poptávkou po energetických nápojích. Cílem této práce je zkoumat charakteristiku této poptávky. Teoretická část se bude zabývat vysvětlením pojmu poptávka a popsáním základních faktorů, které ji determinují. V teoretické části se také objeví marketingový mix, který je spjatý s poptávkou a praktickou částí této práce. V praktické části se pokusím pomocí dotazníkového …viacAbstract:
Abstract: This thesis deals with the demand for energy drinks. The aim of this paper is to examine the characteristics of the demand. The theoretical part will deal with the explanation of the terms and describe the basic factors that determine the demand. The theoretical part will also include the marketing mix, which is a function of the demand and the practical part of this work. In the practical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 8. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/70403
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2017
- Vedúci: Jana Soukupová
- Oponent: Jaroslav Krameš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/70403
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix společností zabývajících se výrobou nápojů
Anna Lechnerová -
Propagace energetického nápoje skrze digitální influencery během koronavirové pandemie
Michal Marek -
Zavedení nového energetického nápoje na český trh
Daniel Svěchota -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing Mix of Kerala Feeds Ltd.
Aju Babu -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova