Návrh marketingové komunikace subjektu zážitkové turistiky – Bc. Dana PELEJOVÁ
Bc. Dana PELEJOVÁ
Bakalářská práce
Návrh marketingové komunikace subjektu zážitkové turistiky
Suggestion of marketing communications of subject adventure tourism
Anotace:
Téma mé práce vychází ze skutečnosti, že se již pět let aktivně věnuji problematice cestov-ního ruchu. Dle dostupných informací a současného vývojového trendu patří zážitková turistika do málo rozvinutých forem cestovního ruchu i přesto, že tento obor skýtá nemalé příležitosti pro všechny podnikatele, města i obce, které využívají cestovních ruch nejen ke své prezentaci, ale především ke své obživě …víceAbstract:
The topic of the thesis is coming out from the reality that I have spent already five years of going in the problems of tourism. Due to approachable information and contemporary de-velopmental trend the adventure tourism belongs to less developed forms of tourism. Al-though this branch offers many opportunities for all businessmen, towns and villages, they use the tourism for their presentation but …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2008
Identifikátor:
4826
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2008
- Vedoucí: Ing. Martina Juříková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PELEJOVÁ, Dana. \textit{Návrh marketingové komunikace subjektu zážitkové turistiky} Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/dvp4eh/. [cit. 2024-04-19].
Jak správně citovat práci
PELEJOVÁ, Dana. Návrh marketingové komunikace subjektu zážitkové turistiky. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 12. 05. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Cestovní ruch na Jižní Moravě - kongresy, veletry a incentivní cestovní ruch
Pavla Vaculíková -
Cestovní ruch na Jižní Moravě
Šárka Smejkalová -
Venkovský cestovní ruch v jižních Čechách
Adéla Urbancová -
Vinařský cestovní ruch na Jižní Moravě
Martina Blatná -
Vinařský cestovní ruch ve Slovácké podoblasti v době pandemie
Anna Šinoglová -
Gastronomický cestovní ruch jako nástroj regionálního rozvoje
Kateřina Třísková -
Cestovní ruch v Jižní Koreji a jeho další perspektivy
Kamila Kucherbayeva -
Cestovní ruch na Jižní Moravě - rodiny s dětmi
Jitka Sobotková