Helena Zelená

Bakalářská práce

Efektivní komunikace s klienty vybraného peněžního ústavu

Effective Communication with Clients of a Chosen Financial Institution
Anotace:
Poskytnutí přehledu relevantních prvků efektivní komunikace a jejich transfer na zásady obchodní komunikace. Zhodnocení jejich praktické aplikace v konkrétním peněžním ústavu (Česká spořitelna, a. s.) pomocí dat získaných dotazníkovým šetřením zaměřeným na spokojenost klientů s formou a způsoby interaktivní komunikace.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2014

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.