Efektivní komunikace s klienty vybraného peněžního ústavu – Helena Zelená
Helena Zelená
Bakalářská práce
Efektivní komunikace s klienty vybraného peněžního ústavu
Effective Communication with Clients of a Chosen Financial Institution
Anotace:
Poskytnutí přehledu relevantních prvků efektivní komunikace a jejich transfer na zásady obchodní komunikace. Zhodnocení jejich praktické aplikace v konkrétním peněžním ústavu (Česká spořitelna, a. s.) pomocí dat získaných dotazníkovým šetřením zaměřeným na spokojenost klientů s formou a způsoby interaktivní komunikace.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.