Vliv reklamy na rozhodování zákazníka – Ing. Miroslava Končoková
Ing. Miroslava Končoková
Bakalářská práce
Vliv reklamy na rozhodování zákazníka
The effect of advertise to the customer's finding
Anotace:
Protože reklama byla a zřejmě i bude vždy kolem nás, rozhodla jsem se zaměřit na to, jak reklama působí na spotřebitele. Ve svém dotazníku a dle vlastního výzkumu bych především chtěla zachytit, jaké prvky v reklamě nejvíce pociťujeme a jak rozdílně působí reklama na ženy a muže všech věkových kategorií a zdali se reklama stala neodmyslitelnou součástí našeho života a plní svou roli při nákupním jednání …víceAbstract:
Since advertisement has always been, and apparently will always be, around us, I decided to focus on its impact on customers. On the basis of my own research work, andespecially in my questionnaire, I would like to find out which elements of advertisement we conceive to be the strongest, what miscellaneous impacts the advertisement has on men and women of various age groups. I also would like to concentrate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xxs8h/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2009
- Vedoucí: Mgr. Stanislava Borejová
- Oponent: Ing. Anna Kočová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Fremdsprachige Elemente in der Werbung
Aneta RADOVÁ -
Umění v reklamě: Využití prvků hip hopu v reklamě
Radomír Čamek -
Ovlivňující prvky v reklamě
Veronika Nazarčíková -
Foreign cultural features in advertisement and their impact on the major society consumers’ behavior
Laura Andresheva-Arginova -
Etika v reklamě
Markéta Srbová -
Emoční apely a jejich využití v reklamě
Jan Valuch -
Subkultury v reklamě
Horn Horn -
Návrh metodiky pro využití prvků gamifikace v interaktivní reklamě
Jan Hudeček