Vliv techniky snímání příčné flétny na zvukovou kvalitu záznamu – Bc. Dagmar BEJČKOVÁ
Bc. Dagmar BEJČKOVÁ
Diplomová práce
Vliv techniky snímání příčné flétny na zvukovou kvalitu záznamu
Sound quality optimal miking for flute
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje určení optimální polohy mikrofonu při pódiovém snímání příčné flétny tak, aby bylo dosaženo co nejvěrnější barvy zvuku nástroje. V teoretické části se práce zaměřuje na hudební akustiku dechových nástrojů a popis metod snímání flétny. Praktická část se zabývá zjištěním vyzařovacích charakteristik flétny a určení polohy mikrofonu pomocí vyhodnocování barvy zvuku.Abstract:
The aim of this thesis is to find the optimal microphone position, where the flute sound will be the most natural. The theoretical part deals with acoustics of wind instruments and description of flute miking techniques. Flute polar patterns and optimal microphone position are measured in the practical part.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Oldřich Tureček, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BEJČKOVÁ, Dagmar. Vliv techniky snímání příčné flétny na zvukovou kvalitu záznamu. Plzeň, 2012. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta elektrotechnická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta elektrotechnickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta elektrotechnickáMagisterský studijní program / obor:
Elektrotechnika a informatika / Technická ekologie
Práce na příbuzné téma
-
Interpretace elektroakustických skladeb s využitím příčné flétny
Martina Molinger -
Aspekty barvy zvuku a zvukové kvality
Jan Otčenášek -
Analýza vlivu jednotlivých harmonických složek nebo formantových oblastí na vjem barvy zvuku
Martin Klimeš -
Barva zvuku a její úloha ve výstavbě hudební skladby
Slavomír Hořínka -
Metody modulační syntézy zvuku
Jan Vaniš -
Úvod do problematiky barvy zvuku barokních a moderních houslí
Jakub Klimeš -
Porovnávání zvukových nahrávek za pomoci parametrů popisující barvu zvuku
Štěpán Miklánek -
Softwarová analýza zvuku hudebních nástrojů
Kateřina Čapková