Technologický postup při výběru a zavedení Fleet Controllingu, dopravní telematiky, ITS a změn v řízení u dopravně mechanizačního střediska. – Ing. Stanislav Žaloudek
Ing. Stanislav Žaloudek
Master's thesis
Technologický postup při výběru a zavedení Fleet Controllingu, dopravní telematiky, ITS a změn v řízení u dopravně mechanizačního střediska.
Technological process in selection and Fleet Controlling, traffic telematics, ITS and changes in centre of transport-mechanisation management.
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá posouzením možnosti využití dopravní telematiky u dopravně mechanizačních prostředků nevybavených elektronickými systémy. Analyzuje současný stav (první čtvrtletí roku 2009) plánování, organizování a řízení u stavební společnosti, která využívá vlastních dopravních a stavebních mechanizmů v rámci svých technologických procesů. V návrhové části jsou uvedeny konkrétní možnosti …viacAbstract:
This disertation deal with examination of possibility utilisation traffic telematics by means of traffic-machanisation that are not equipped with electronic systems. It analyses present position of planning, organization and managment by building company that uses its own tradic and building mechanism within its own technologic processes. In proposed part are introduced concrete possibilities resolutions …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2009
- Vedúci: doc. Ing. Jaroslav Kleprlík, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŽALOUDEK, Stanislav. \textit{Technologický postup při výběru a zavedení Fleet Controllingu, dopravní telematiky, ITS a změn v řízení u dopravně mechanizačního střediska.}. Online. Diplomová práca. Pardubice: Univerzita Pardubice, Faculty of Transport Engineering. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/dw71j0/.
Jak správně citovat práci
Žaloudek, Stanislav. Technologický postup při výběru a zavedení Fleet Controllingu, dopravní telematiky, ITS a změn v řízení u dopravně mechanizačního střediska.. Pardubice, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniversity of Pardubice
Faculty of Transport EngineeringMaster programme / odbor:
Transport Engineering and Communications / Transport Technology and Control