Návrh aplikace pro podporu mediální výchovy a zpracování získaných dat – Ing. Jakub Janša, MSc
Ing. Jakub Janša, MSc
Master's thesis
Návrh aplikace pro podporu mediální výchovy a zpracování získaných dat
Design of an application to support media education and data processing
Anotácia:
Diplomová práce se věnuje velmi aktuálním tématům, kterými jsou nejen mediální výchova mediální gramotnost, ale rovněž se podrobně zabývá fungováním a společenské roli médií. Na tento teoretický základ navazuje část věnující se návrhu aplikace, která je určena pro rozšíření výuky mediální výchovy. Praktická část práce je za-měřena na vývoj aplikace, jenž zapojuje gamifikaci do výuky pro vytvoření motivačního …viacAbstract:
The diploma thesis deals with very topical issues, which are not only media educati-on and media literacy, but it also deals in detail with the functioning and social role of the media. This theoretical basis is followed by a section on the design of an ap-plication that is intended to enhance the teaching of media education. The practical part of the thesis focuses on the development of an application …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gxijq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 1. 2024
- Vedúci: PhDr. Bedřich Musil
- Oponent: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Information and Library Studies / Information and Library Studies
Práce na příbuzné téma
-
Význam gamifikace ve vzdělávání cizích jazyků pomocí platformy Quizlet
Monika Baldrianová -
Využití gamifikace ve vzdělávání a návrh postupu její implementace do e-learningu
Lea Mentlíková -
Gamifikace a její využití ve vzdělávání
Anastasiia Dubinina -
Efektivita gamifikace ve vzdělání dospělých
Aleš Brtna -
Využití gamifikace ve vzdělávání
Meri Sanagyan