Komunikační kompetence u žáka s poruchou autistického spektra v běžné základní škole – Bc. Magdalena Snášelová
Bc. Magdalena Snášelová
Bakalářská práce
Komunikační kompetence u žáka s poruchou autistického spektra v běžné základní škole
Communication competences of Pupil with Autism Spectrum Disorder in Primary School
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou komunikační schopnosti u žáka s poruchou autistického spektra v běžné základní škole a jeho podporou s ohledem na specifika komunikace. Práce se skládá ze tří kapitol. První a druhou kapitolu tvoří teoretická část, která je východiskem pro část třetí, praktickou. První kapitola se zabývá komunikací a komunikační schopností a je rozdělena do tří podkapitol, které …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the analysis of the communication ability of a pupil with autism spectrum disorders in primary school and his support with regard to specifics of communication. The bachelor thesis is divided to three chapters. The first and second chapters are theoretical part, which is the basis for the third, practical part. The first chapter deals with communication and communication …víceKlíčová slova
komunikace komunikační schopnost rozvoj komunikační schopnosti základní škola poruchy autistického spektra individuální plán osobní asistent communication communication ability development of communication ability primary school autism spectrum disorders individual plan personal assistance
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 12. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xwda6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2018
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Petr Kopečný, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
The Comparison of development in usage of Anglicisms in Slovak and Chinese Internet communication on social networks
Ivana Polaková -
Postoj pedagogů k aktivitám pro rozvoj komunikačních dovedností dětí předškolního a mladšího školního věku uvedených v publikaci Helping Children to Improve their Communication Skills,Therapeutic Activities for Teachers, Parents and Therapists
Barbora Škubalová -
Rozvoj komunikační schopnosti u dítěte s poruchou autistického spektra
Lenka Černohousová -
Komunikační schopnosti dětí předškolního věku s poruchou autistického spektra
Aneta Křížová -
Komunikační schopnosti žáků s poruchou autistického spektra
Nela Pošvancová -
Možnosti rozvoje komunikační schopnosti dítěte s poruchou autistického spektra
Klára Baranová -
Vývoj komunikační schopnosti u dítěte s poruchou autistického spektra
Darina Švábová -
Narušená komunikační schopnost v domově pro seniory
Martina Zapletalová