Michal Otipka

Diplomová práce

Dítě jako spotřebitel a jeho vliv na rozhodovací procesy dospělých

The child as a consumer and its impact on decision-making process of adults
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá tématem reklamy a jejím působením na spotřebitelské chování dětí. Ty nejsou na rozdíl od dospělých schopny rozlišit mezi fikcí a realitou, tedy rozlišit, zda si reklamovaný předmět koupit pouze chtějí, nebo jej potřebují. Teoretická část práce přináší informace o tom, jakým způsobem se dnes reklama nejčastěji šíří, jak na zákazníka působí a na základě čeho se zákazníci …více
Abstract:
This diploma thesis deals with the subject of advertisement and its effect on children consumer behavior. Contrary to adults children are not able to differentiate between the reality and fiction, in this case to differentiate if they really need or just want promoted product. The theoretical part brings information about the marketing communication channels, effects on consumers, basis of consumers …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 2. 2012
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Jitka Vysekalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/29812

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod