Dítě jako spotřebitel a jeho vliv na rozhodovací procesy dospělých – Michal Otipka
Michal Otipka
Diplomová práce
Dítě jako spotřebitel a jeho vliv na rozhodovací procesy dospělých
The child as a consumer and its impact on decision-making process of adults
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá tématem reklamy a jejím působením na spotřebitelské chování dětí. Ty nejsou na rozdíl od dospělých schopny rozlišit mezi fikcí a realitou, tedy rozlišit, zda si reklamovaný předmět koupit pouze chtějí, nebo jej potřebují. Teoretická část práce přináší informace o tom, jakým způsobem se dnes reklama nejčastěji šíří, jak na zákazníka působí a na základě čeho se zákazníci …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the subject of advertisement and its effect on children consumer behavior. Contrary to adults children are not able to differentiate between the reality and fiction, in this case to differentiate if they really need or just want promoted product. The theoretical part brings information about the marketing communication channels, effects on consumers, basis of consumers …víceKlíčová slova
děti masmédia spotřebitelské chování reklama vliv reklamy hodnotový systém výchova rodiče
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/29812
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2012
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Jitka Vysekalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/29812
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Psychological aspects of preparation of printed advertisement
Svetlana Soloveva -
Advertisement - new phenomenon of communication
Elena Stupnikova -
Advertisement – the phenomenon of communication
Yana Buriakova -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Vliv reklamy na znalostně hodnotovou orientaci dětí a mládeže
Veronika SMETANOVÁ -
Vliv reklamy na hodnotový systém současné mládeže
Iva Honzková