Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků Hotelu Safari a Safari Kemp – Tereza Bártová
Tereza Bártová
Bachelor's thesis
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků Hotelu Safari a Safari Kemp
Marketing Research of Customer Satisfaction in Hotel Safari and Safari Camp
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analyzovat spokojenost zákazníků Hotelu Safari a Safari Kempu ve Dvoře Králové. Kvantitativní výzkum mezi klienty hotelu, provedený formou písemného dotazování, má stanovit míru spokojenosti zákazníků s úrovní poskytovaných služeb a zároveň hledat podněty a konkrétní marketingová doporučení pro budoucí rozvoj hotelu.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 12. 2012
Thesis defence
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Travel/Tourism
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.