Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků Hotelu Safari a Safari Kemp – Tereza Bártová
Tereza Bártová
Bachelor's thesis
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků Hotelu Safari a Safari Kemp
Marketing Research of Customer Satisfaction in Hotel Safari and Safari Camp
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je analyzovat spokojenost zákazníků Hotelu Safari a Safari Kempu ve Dvoře Králové. Kvantitativní výzkum mezi klienty hotelu, provedený formou písemného dotazování, má stanovit míru spokojenosti zákazníků s úrovní poskytovaných služeb a zároveň hledat podněty a konkrétní marketingová doporučení pro budoucí rozvoj hotelu.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Travel/Tourism
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.