Bc. Petra Svačinová

Diplomová práce

Úloha marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce

The Role of Marketing Communication at Marketing Management in Cities and Municipalities
Anotace:
Tato diplomová práce řeší problematiku marketingové komunikace města a použití komunikačních nástrojů. Tato problematika byla řešena pomocí SWOT analýzy města, konkrétně Jáchymova. Byly zanalyzovány jednotlivé komunikační nástroje, které město používá a na základě těchto poznatků navrženy nové. Hypotéza o věnování mála investičních prostředků do komunikace města byla dokázána. Přínosem této práce je …více
Abstract:
This thesis solve the issue of marketing communication of a city and the use of communication tools . This problem was solved by using SWOT analysis of the city, specifically Jáchymov. Various communication tools used by the city were analyzed and on the basis of these findings suggested new ways. The hypothesis of investment too less financial ments too komunikation of city was proved. The contribution …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2015
  • Vedoucí: Ing. Pavel Klička
  • Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní