Porovnání způsobu hodnocení na základní škole tradiční a základní škole alternativní waldorfské – Petra NESVADBOVÁ
Petra NESVADBOVÁ
Bakalářská práce
Porovnání způsobu hodnocení na základní škole tradiční a základní škole alternativní waldorfské
The conception of educational process at standard primary school vs. Waldorf school
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou školního hodnocení a jeho dvěma možnými formami, které se v českém školství mohou užívat. Zaměřuje se na dvě konkrétní základní školy, přičemž jedna je alternativní waldorfská a užívá hodnocení slovní, druhá je tradiční a užívá běžnou klasifikaci. Práci tvoří dvě části. Teoretická část definuje hodnocení a jeho specifické oblasti, formy hodnocení, představuje …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the use of the school evaluation and its two specific forms used in Czech Republic. The thesis is focused on two different elementary schools, the first one is a traditional school using a classification and marking, the second one is an alternative waldorf school using the verbal assessment. The thesis consists of two parts. The theoretical part defines the school evaluation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jitka Plischke, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NESVADBOVÁ, Petra. \textit{Porovnání způsobu hodnocení na základní škole tradiční a základní škole alternativní waldorfské}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/dwxboy/.
Jak správně citovat práci
NESVADBOVÁ, Petra. Porovnání způsobu hodnocení na základní škole tradiční a základní škole alternativní waldorfské . Olomouc, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika - sociální práce
Práce na příbuzné téma
-
Porovnání výuky matematiky a chemie ve standardním a alternativním školství
Kateřina MACHULOVÁ -
Alternativní školství ve vzdělávání lidí s postižením
Kristína LITEROVÁ -
Alternativní školství v prostředí Zlínského kraje
Robert Havrlant -
Školní hodnocení žáků 1. stupně ZŠ očima rodičů
Martina Bursíková Koldánová -
Klasifikace a hodnocení jako stresový faktor pro žáky středních škol
Sabina Tomaidesová
Název
Vložil
Vloženo
Práva