Návrh eventu Lanškrounská kopa a městské slavnosti – Bc. Nela Ambrozková
Bc. Nela Ambrozková
Diplomová práce
Návrh eventu Lanškrounská kopa a městské slavnosti
Design of the Event Lanškrounská kopa and Town Festivities
Anotace:
Diplomová práce s názvem "Návrh eventu Lanškrounská kopa a městské slavnosti" je zaměřena na využití eventu v marketingu měst a obcí. Na základě literární rešerše zdrojů je zpracována teoretická část, která se týká městského marketingu se zaměřením na eventy. Praktická část se nejprve zabývá profilem a komunikačním mixe města Lanškroun se zaměřením na event Lanškrounská kopa a městské slavnosti. Součástí …víceAbstract:
The thesis entitled "Proposal of the event Lanškrounská kopa and town festivals" is focused on the use of the event in the marketing of towns and villages. The theoretical part is prepared on the basis of a literature search of sources and is related to urban marketing with a focus on events. The practical part first deals with the profile and communication mix of the town of Lanškroun focusing on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Ambrozková, Nela. Návrh eventu Lanškrounská kopa a městské slavnosti. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a marketingová komunikace měst a obcí
Jakub Jirsa -
Marketing a marketingová komunikace města Stříbra
Radka Nováková -
Marketing a marketingová komunikace města Mariánské Lázně
Lenka Grosmanová -
Marketing a komunikace Galerie hlavního města Prahy. \\ Případová studie.
Johana Karkulová -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Komunikace měst a obcí na sociálních sítích
Martin Kubala -
Úloha marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce
Petra Svačinová -
Zhodnocení managementu ve vybraném orgánu místní samosprávy z hlediska aplikace a využívání dostupných metod řízení kvality ve veřejné správě.
Iveta Krebsová