Miroslav Páč
Bakalářská práce
Multiplatformní karetní hra
Cross-platform card game
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je prozkoumat vývoj multiplatformní karetní hry, včetně analýzy, grafického návrhu aplikace a popisu vývoje. Teoretická část se zabývá studiem herních enginů, co by měli obsahovat, výběrem známějších enginů ve světě a jejich výhodami a nevýhodami. Dále je čtenář seznámen s pojmem UML analýza, jejím využitím, rozdělením diagramů a důvody proč se používá. Praktická část popisuje …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to examine the development of a multiplatform card game, including analysis, graphical application design and development description. The theoretical part deals with the study of game engines, what they should contain, the selection of more well-known engines in the world and their advantages and disadvantages. Furthermore, the reader is acquainted with the concept …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Páč, Miroslav. Multiplatformní karetní hra. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyBakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Softwarové inženýrství
Práce na příbuzné téma
-
Multiplatformní karetní hra s umělou inteligencí
Martin Trejtnar -
Hra Dobble pro mobilní zařízení
Tomáš BALÍČEK -
Tvorba 3D platformové hry pomocí Unity Visual Scripting
Ondřej Rykl -
Analysis of Unity3D Asset Store. Launch of a product, tactics to maximize sales.
Denis Korchun -
Porovnání a analýza populárních herních enginů Unity a Godot
Pavel Pek -
Analýza herní AI s implementací v herním enginu Unity
Martin Němeček -
Virtual reality toolkit for the Unity game engine
Vojtěch Juránek -
Analýza identity společnosti Unity GDG, s.r.o., návrh a realizace její inovace
Jiří Lelek