T: Fotografická manipulace v polské umělecké fotografii po roce 2000 – Bc. Mgr. Aleksandra Irena Graczyk
Bc. Mgr. Aleksandra Irena Graczyk
Bakalářská práce
T: Fotografická manipulace v polské umělecké fotografii po roce 2000
T: Photo manipulation in Polish fine art photography after 2000
Anotace:
Cílem práce je zasadit fenomén fotografické manipulace do obecného kontextu dokumentární fotografie a následně představit hlavní osobnosti a tendence v manipulované polské umělecké fotografii po roce 2000. První část práce se zaměřuje na historické pozadí manipulace a její význam v kontextu dokumentární fotografie. Ve druhé části se věnuji současné polské umělecké fotografické scéně. Rozlišuji dvě …víceAbstract:
The aim of the following thesis is to place the phenomenon of manipulated Photography in a broader documentary context and to present the main personalitiesand tendencies in manipulated Polish fine art photography after the year 2000. The first part of the thesis focuses on the historical background of manipulation as well as its importance in the context of documentary photography. In the second part …víceKlíčová slova
umělecká fotografie dokument výpočetní fotografie polská fotografie manipulace počítačové zpracování retuš koláž fotomontáž postprodukce Photoshop fine art photography documentary photography computational photography Polish photography manipulation digital processing retouch collage photomontage post-production
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 8. 2023
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/pmcpe/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2023
- Vedoucí: doc. Mgr. Tomáš Pospěch, Ph.D.
- Oponent: MgA. Arkadiusz Gola, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GRACZYK, Aleksandra Irena. \textit{T: Fotografická manipulace v polské umělecké fotografii po roce 2000}. Online. Bakalářská práce. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/dx6g8z/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v OpavěSlezská univerzita v Opavě
Filozoficko-přírodovědecká fakulta v OpavěBakalářský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Tvůrčí fotografie
Práce na příbuzné téma
-
2D počítačové zpracování fotografie na PC
Tomáš Pytlík -
Teaching Strategies in Art Education
Camille Bonneau -
Art and the Ego
Elizaveta KUZNETSOVA -
Matematická morfologie v spracování digitální 2D vědecké fotografie
Rastislav Zdechovan -
Scénologie digitálního obrazu: Univerzum digitálního zpracování fotografie a metodologie výuky tvůrčích aplikací digitální manipulace
Marian BENEŠ -
Digitální fotografie a způsoby jejího zpracování v mobilních zařízeních žáků
Petr GROSSMANN -
Digitální fotografie a její možnosti zpracování v mobilních zařízeních
Petr GROSSMANN -
Zpracování digitální fotografie pro prezentování podnikatelských aktivit
Zdeněk Ryba