Návrh modelové aplikace pro řízení distribuce zboží pro supermarkety – Vojtěch Pavlů
Vojtěch Pavlů
Bachelor's thesis
Návrh modelové aplikace pro řízení distribuce zboží pro supermarkety
Supermarket Goods Distribution Management Application Designing
Abstract:
V této práci je popsán celý vývoj komunikačního nástroje pro správu výměny dat mezi supermarketem (či jiným obdobným prodejcem) a zákazníkem. Tento vývoj počíná od popisu odvětví a podniku v tomto odvětví, stanovením důležitých oblastí, které je třeba při tvorbě nástroje zpracovat, samotným vývojem a testováním vytvořených komponent.Konkrétní analýza se sestává z marketingových nástrojů určených k …moreAbstract:
This paper contains the whole customer-supermarket (or any other similar vendor) communication instrument development from analysis of the market and a general business in the market, main scope of the business to the code transformation and the created components testing.The market analysis consists of the result of marketing tools for indication and definition of business' strengths and weaknessess …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 10. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80017
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2020
- Supervisor: Tomáš Bruckner
- Reader: Filip Vencovský
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80017
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Theses on a related topic
-
Business strategie malého podniku
Natálie Skřičková -
Podstata business strategie v pivovarnickém odvětví
Klára Motyčková -
Návrh business strategie
Marek Jakub Tomas -
Návrh business strategie nově založeného podniku
Ondřej Šesták -
Rozvoj business strategie při expanzi firmy
Michaela Maršálková -
Business strategie dražební společnosti
Martina Pareisová -
Vytvoření korporátní a business strategie AQE advisors a.s.
David Hebron -
Marketingová strategie NO Prague Business Toastmasters
Ivan Vasilev