Návrh modelové aplikace pro řízení distribuce zboží pro supermarkety – Vojtěch Pavlů
Vojtěch Pavlů
Bakalářská práce
Návrh modelové aplikace pro řízení distribuce zboží pro supermarkety
Supermarket Goods Distribution Management Application Designing
Anotace:
V této práci je popsán celý vývoj komunikačního nástroje pro správu výměny dat mezi supermarketem (či jiným obdobným prodejcem) a zákazníkem. Tento vývoj počíná od popisu odvětví a podniku v tomto odvětví, stanovením důležitých oblastí, které je třeba při tvorbě nástroje zpracovat, samotným vývojem a testováním vytvořených komponent.Konkrétní analýza se sestává z marketingových nástrojů určených k …víceAbstract:
This paper contains the whole customer-supermarket (or any other similar vendor) communication instrument development from analysis of the market and a general business in the market, main scope of the business to the code transformation and the created components testing.The market analysis consists of the result of marketing tools for indication and definition of business' strengths and weaknessess …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 10. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80017
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2020
- Vedoucí: Tomáš Bruckner
- Oponent: Filip Vencovský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80017
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Business strategie malého podniku
Natálie Skřičková -
Podstata business strategie v pivovarnickém odvětví
Klára Motyčková -
Návrh business strategie
Marek Jakub Tomas -
Rozvoj business strategie při expanzi firmy
Michaela Maršálková -
Návrh business strategie nově založeného podniku
Ondřej Šesták -
Business strategie dražební společnosti
Martina Pareisová -
Vytvoření korporátní a business strategie AQE advisors a.s.
David Hebron -
Marketingová strategie NO Prague Business Toastmasters
Ivan Vasilev