Projekt komunikace s cílovým segmantem pro RF Touch – Markéta BAŘINOVÁ
Markéta BAŘINOVÁ
Master's thesis
Projekt komunikace s cílovým segmantem pro RF Touch
Project of communication with the target segment for RF Touch
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací produktu RF Touch s cílovým segmentem, kterým jsou domácnosti. Práce je rozdělena do dvou částí, a to teoretické a praktické. V teoretické části jsou zachyceny charakteristiky jednotlivých forem marketingové komunikace jak klasických tak nových, nové trendy v oboru elektroinstalace a charakteristika jednotlivých analýz, použitých v části praktické …moreAbstract:
This thesis deals with marketing communications of RF Touch with its target segment, which are households. The paperwork is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part describes the characteristics of each forms of marketing communication, both traditional and new, new trends in wiring field and characteristics of the analyses applied in the practical part. The practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2011
Identifier:
21055
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BAŘINOVÁ, Markéta. Projekt komunikace s cílovým segmantem pro RF Touch. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Nové formy marketingové komunikace
Martin Kadlec -
Nové formy marketingové komunikace
Štefan Santus -
Moderní formy marketingové komunikace
Jakub Hrabák -
Nové formy marketingové komunikace na spotřebních trzích
Renata Dočekalová -
Moderní formy marketingové komunikace
Tomáš Komenda -
Nové formy marketingové komunikace na B2C trzích
Aneta Jakubův -
Nové formy marketingové komunikace na spotřebních trzích
Magdaléna Matoušková -
Nové formy marketingové komunikace na B2C trzích
Filip Kratěna