Projekt komunikace s cílovým segmantem pro RF Touch – Markéta BAŘINOVÁ
Markéta BAŘINOVÁ
Diplomová práce
Projekt komunikace s cílovým segmantem pro RF Touch
Project of communication with the target segment for RF Touch
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací produktu RF Touch s cílovým segmentem, kterým jsou domácnosti. Práce je rozdělena do dvou částí, a to teoretické a praktické. V teoretické části jsou zachyceny charakteristiky jednotlivých forem marketingové komunikace jak klasických tak nových, nové trendy v oboru elektroinstalace a charakteristika jednotlivých analýz, použitých v části praktické …víceAbstract:
This thesis deals with marketing communications of RF Touch with its target segment, which are households. The paperwork is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part describes the characteristics of each forms of marketing communication, both traditional and new, new trends in wiring field and characteristics of the analyses applied in the practical part. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor:
21055
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BAŘINOVÁ, Markéta. Projekt komunikace s cílovým segmantem pro RF Touch. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Nové formy marketingové komunikace
Martin Kadlec -
Nové formy marketingové komunikace
Štefan Santus -
Moderní formy marketingové komunikace
Jakub Hrabák -
Nové formy marketingové komunikace na spotřebních trzích
Renata Dočekalová -
Moderní formy marketingové komunikace
Tomáš Komenda -
Nové formy marketingové komunikace na B2C trzích
Aneta Jakubův -
Nové formy marketingové komunikace na spotřebních trzích
Magdaléna Matoušková -
Nové formy marketingové komunikace na B2C trzích
Filip Kratěna