Anna Nezvalová

Bakalářská práce

Návrh marketingové strategie podniku Schrothovy léčebné lázně a.s.

Proposal of marketing strategy of company Schrothovy léčebné lázně s.r.o.
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje zhodnocení a návrhu marketingové strategie pro podnik Schrothovy léčebné lázně s.r.o. Teoretická část seznamuje se základními pojmy marketingu, marketingové strategie a marketingového mixu a popisuje konkrétní části situační analýzy. Praktická část se věnuje vypracování situační analýzy, díky které je možné zhodnotit současný stav firmy na trhu a její pozici vzhledem ke konkurenci …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the topic of evaluation and proposal of a marketing strategy of the company Schrothovy léčebné lázně s.r.o. The theoretical part introduces the basic concepts of marketing, marketing strategy and marketing mix and describes specific parts of the situation analysis. The practical part is devoted to the elaboration of a situation analysis. Based on situation analysis, …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 1. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2021
  • Vedoucí: Michaela Dvořáková
  • Oponent: Tomáš Hynek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83836

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management