Návrh na vylepšení propagační strategie u vybrané firmy pomocí sociální sítě Instagram – Ondřej BENDA
Ondřej BENDA
Bachelor's thesis
Návrh na vylepšení propagační strategie u vybrané firmy pomocí sociální sítě Instagram
Proposal for improving the promotional strategy of selected company using the Instagram
Abstract:
Cílem této bakalářské práce bylo vytvořit pro firmu IPSAL C. R., s. r. o., návrh, jak by mohla zlepšit svou propagační strategii na Instagramu. Tato společnost sídlí v Praze a mezi její sortiment patří podlahové krytiny, tapety a dekorativní předměty. K naplnění cíle byla potřebná primární i sekundární data. Primární data byla získána z dotazníkového šetření od klientů ze sektoru domácností. Sekundární …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis was to create a proposal for the company IPSAL C. R., s. r. o., on how it could improve its promotional strategy on Instagram. This company is based in Prague and specializes in floor coverings, wallpapers, and decorative items. To achieve the objective, both primary and secondary data were necessary. Primary data were obtained from a questionnaire survey conducted with …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 12. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BENDA, Ondřej. \textit{Návrh na vylepšení propagační strategie u vybrané firmy pomocí sociální sítě Instagram}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2023. Available from: https://theses.cz/id/dxkecj/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
BENDA, Ondřej. Návrh na vylepšení propagační strategie u vybrané firmy pomocí sociální sítě Instagram. Ústí nad Labem, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Současné trendy ve zprostředkování obsahu archivů mediálního umění. Návrh strategie pro Vašulka Kitchen Brno
Tamara Pavlechová -
Návrh propagační strategie pro vinařství v Bořeticích
Michaela Bařinová -
Propagační strategie vybraného podniku
Eva Šoukalová -
Návrh propagační strategie pivovaru Kocour
Barbora TŮMOVÁ -
Propagační strategie vybraného podniku
Andrea Hudeková -
Propagační strategie společnosti FenStar s.r.o.
Gabriela Blahová -
Propagační strategie vybraného podniku
Ivana Martínková -
Strategie propagace kulturně historické památky a její vliv na příjmy organizace
Miluše KRISTKOVÁ