Návrh na vylepšení propagační strategie u vybrané firmy pomocí sociální sítě Instagram – Ondřej BENDA
Ondřej BENDA
Bakalářská práce
Návrh na vylepšení propagační strategie u vybrané firmy pomocí sociální sítě Instagram
Proposal for improving the promotional strategy of selected company using the Instagram
Anotace:
Cílem této bakalářské práce bylo vytvořit pro firmu IPSAL C. R., s. r. o., návrh, jak by mohla zlepšit svou propagační strategii na Instagramu. Tato společnost sídlí v Praze a mezi její sortiment patří podlahové krytiny, tapety a dekorativní předměty. K naplnění cíle byla potřebná primární i sekundární data. Primární data byla získána z dotazníkového šetření od klientů ze sektoru domácností. Sekundární …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis was to create a proposal for the company IPSAL C. R., s. r. o., on how it could improve its promotional strategy on Instagram. This company is based in Prague and specializes in floor coverings, wallpapers, and decorative items. To achieve the objective, both primary and secondary data were necessary. Primary data were obtained from a questionnaire survey conducted with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BENDA, Ondřej. \textit{Návrh na vylepšení propagační strategie u vybrané firmy pomocí sociální sítě Instagram}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/dxkecj/.
Jak správně citovat práci
BENDA, Ondřej. Návrh na vylepšení propagační strategie u vybrané firmy pomocí sociální sítě Instagram. Ústí nad Labem, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Současné trendy ve zprostředkování obsahu archivů mediálního umění. Návrh strategie pro Vašulka Kitchen Brno
Tamara Pavlechová -
Návrh propagační strategie pro vinařství v Bořeticích
Michaela Bařinová -
Návrh propagační strategie pivovaru Kocour
Barbora TŮMOVÁ -
Propagační strategie společnosti FenStar s.r.o.
Gabriela Blahová -
Propagační strategie vybraného podniku
Ivana Martínková -
Propagační strategie vybraného podniku
Andrea Hudeková -
Propagační strategie vybraného podniku
Eva Šoukalová -
Strategie propagace kulturně historické památky a její vliv na příjmy organizace
Miluše KRISTKOVÁ