Veronika Dohnálková

Master's thesis

Návrh typologie spotřebitelů na trhu vína

Design of Consumer Typology on the Wine Market
Abstract:
Hlavním cílem této diplomové práce bylo navrhnout typologii spotřebitelů na trhu vína a jednotlivé segmenty charakterizovat. K naplnění hlavního cíle bylo třeba analyzovat postoje spotřebitelů a jejich celkové chování na trhu vína. Dílčím cílem bylo zmapovat kde, s kým, a při jakých příležitostech spotřebitelé víno konzumují. Analýza byla provedena pomocí kvantitativního výzkumu. Data byla získána …more
Abstract:
The main of the thesis was to design the typology of consumers in the wine market and to characterize individual segments. In order to achieve the main objective, it was necessary to analyze the attitudes of consumers and their behavior on the wine market. Partial activity was to analyze, where, on what occasions and with whom wine is consumed. The analysis was performed using quantitative research …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 5. 2019
  • Supervisor: Jana Hodulová
  • Reader: Tomáš Pavelek

Citation record

Full text of thesis

Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technical University of Ostrava

Ekonomická fakulta

Master programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod