Marketingová komunikace Národního muzea; Komunikace vázaná na stěžejní krátkodobé výstavy v hlavní budově v letech 2005 - 2008 – Markéta Kmeťová
Markéta Kmeťová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace Národního muzea; Komunikace vázaná na stěžejní krátkodobé výstavy v hlavní budově v letech 2005 - 2008
The marketing communication of the National museum in Prague
Anotace:
Bakalářská práce "Marketingová komunikace Národního muzea v Praze; Komunikace vázaná na stěžejní krátkodobé výstavy v hlavní budově v letech 2005 -- 2008" je zaměřena na charakteristiku komunikace Národního muzea s veřejností a popis nejčastěji využívaných nástrojů při propagaci stěžejních tématických výstav. Pomocí vzájemné komparace jednotlivých kampaní mapuje vývoj marketingové komunikace a rozdíly …víceAbstract:
The diploma thesis "The marketing communication of the National museum in Prague" focuses on the communication of the National museum with public and characterizes some principles of marketing which the National museum uses for advertising its main exhibition. This thesis also monitors modifications of the processing of the campaigns in time. The main aim is to highlight positive aspects of the application …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/22938
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2010
- Vedoucí: Jitka Černá
- Oponent: Zbyněk Gabriel
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KMEŤOVÁ, Markéta. \textit{Marketingová komunikace Národního muzea; Komunikace vázaná na stěžejní krátkodobé výstavy v~hlavní budově v~letech 2005 - 2008}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/dxtafq/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/22938
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
Barbora Flegelová -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Marketing communication of universities in Czech Republic for international students
Jino Raju Kollasserry -
Marketing Communication of Football Clubs through Social Media
Amal Devassy -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva