Lucie ZUBKOVÁ

Bachelor's thesis

Výukové strategie využívané u žáků s těžkým kombinovaným postižením

Teaching strategies used by students with severe multiple disabilities
Abstract:
Má bakalářská práce je zaměřena na výukové strategie, které se využívají u žáků s těžkým kombinovaným postižením. V práci je popsáno mentální postižení, její definice, jednotlivé stupně a také etiologie. V práci se také věnuji kombinovaným postižením. Dále v práci vysvětluji systém vzdělávání a vzdělávací strategie určené pro takto postižené žáky. Empirická část obsahuje popis základní školy speciální …more
Abstract:
My thesis is focused on teaching strategies that are used by students with multiple serious disabilities. The work describes mental disability, definition, different grades and etiology. In this thesis is also given focus on to combined disabilities. Further I?m explaining system of education and training strategies that is suitable for students with this disabilities.. The empirical part contains …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2016
Accessible from:: 8. 4. 2016

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Petr Adamus, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ZUBKOVÁ, Lucie. Výukové strategie využívané u žáků s těžkým kombinovaným postižením. Ostrava, 2016. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2016

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 8. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta