Výukové strategie využívané u žáků s těžkým kombinovaným postižením – Lucie ZUBKOVÁ
Lucie ZUBKOVÁ
Bachelor's thesis
Výukové strategie využívané u žáků s těžkým kombinovaným postižením
Teaching strategies used by students with severe multiple disabilities
Abstract:
Má bakalářská práce je zaměřena na výukové strategie, které se využívají u žáků s těžkým kombinovaným postižením. V práci je popsáno mentální postižení, její definice, jednotlivé stupně a také etiologie. V práci se také věnuji kombinovaným postižením. Dále v práci vysvětluji systém vzdělávání a vzdělávací strategie určené pro takto postižené žáky. Empirická část obsahuje popis základní školy speciální …moreAbstract:
My thesis is focused on teaching strategies that are used by students with multiple serious disabilities. The work describes mental disability, definition, different grades and etiology. In this thesis is also given focus on to combined disabilities. Further I?m explaining system of education and training strategies that is suitable for students with this disabilities.. The empirical part contains …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2016
Accessible from:: 8. 4. 2016
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Petr Adamus, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZUBKOVÁ, Lucie. \textit{Výukové strategie využívané u žáků s těžkým kombinovaným postižením} Online. Bachelor's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Pedagogical Faculty. 2016. Available from: https://theses.cz/id/dxu9xf/. [cit. 2024-04-19].
The right form of listing the thesis as a source quoted
ZUBKOVÁ, Lucie. Výukové strategie využívané u žáků s těžkým kombinovaným postižením. Ostrava, 2016. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 8. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Souběžné postižení - tělesné a lehká mentální retardace
Markéta SCHULZOVÁ -
Sexuální výchova žáků se středně těžkou mentální retardací
Markéta Čablová -
Komparace trávení volného času dětí s lehkou mentální retardací a dětí s kombinovanými vadami
Hana Valtrová -
Rozvoj dětí s kombinovaným postižením s mentální retardací
Šárka SPURNÁ -
Problematika alternativní komunikace u dětí v kombinaci sluchové vady s dalšími vadami
Ivana MASTNÁ -
Rozvoj komunikace u dítěte se sluchovým postižením v běžné mateřské škole
Zuzana SCHREIBEROVÁ -
Integrace vybraných textů Williama Shakespeara do literární výchovy
Lucie KUBÁČKOVÁ -
Psychometrické charakteristiky metody ECR-RS, struktura globální a specifické citové vazby - cross-validizace výsledků české a originální (anglické) verze metody ECR-RS
Aneta Cvrčková