Bc. Martin Bargl

Diplomová práce

Virální marketing jako forma brandingu

Viral marketing as a form of branding
Anotace:
Diplomová práce má vytvořit šablonu pro přípravu virální marketingové kampaně za účelem propagace značky subjektu, ať už fyzické nebo právnické osoby. Popisuje problematiku současného marketingu a brandingu, uvádí informace o významu virálního marketingu a tyto znalosti kombinuje. Kombinace utváří nový pojem virální branding s vysvětlením a aplikací šablony pro přípravu virálního brandingu pro byznys …více
Abstract:
This thesis is intended to create a template as an preliminary draft for a viral marketing campaign to promote a brand entity, either natural or legal person. It describes the issues of contemporary marketing and branding, provides information about the importance of the viral marketing and combines this knowledge. The combination creates a new concept of viral branding with an explanation and application …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 6. 2012
  • Vedoucí: RNDr. JUDr. Vladimír Šmíd, CSc.
  • Oponent: RNDr. Jaroslav Škrabálek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky