Shluková analýza a její využití při zpracování dat z edukační oblasti – Bc. Jiří CHOVANEC
Bc. Jiří CHOVANEC
Master's thesis
Shluková analýza a její využití při zpracování dat z edukační oblasti
Cluster analysis and its use in data processing from education field
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá využitím shlukové analýzy při zpracovávání dat z edukační oblasti. Pro názornost byl proveden výzkum na téma Podvádění žáků na druhém stupni ZŠ a data byla zpracována v programu STATISTICA 12 CZ. V teoretické části je popsán princip shlukové analýzy a algoritmy a metody, které využívá. Dále je zde popsána problematika školního podvádění a faktorů, které jej ovlivňují. Závěrem …viacAbstract:
Thesis is focused on usageof cluster analysis for processing data from education field. For better ilustration a reasearch on topic'Lower-secondary school students cheating' was made and gathered data was processed via STATISTICA 12 CZ software. In theoretical part the prinicple of cluster analysis is explained along with algorithms and methods it uses. Next the problem of students cheating and all …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. PhDr. Miroslav Chráska, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CHOVANEC, Jiří. Shluková analýza a její využití při zpracování dat z edukační oblasti. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teaching at Higher Secondary School / UM-UTIV
Práce na příbuzné téma
-
Elektronické podvádění studentů ve škole
Jan Kraus -
Proměna strategií podvádění u studentů středních škol
Vít ČERNOHORSKÝ -
(Elektronické) podvádění studentů ve škole
Jan Matoušek -
Názory vysokoškolských pedagogů na podvádění studentů
Alžběta MACÍKOVÁ -
Podvádění jako fenomén v současné škole
Michaela BÁRTOVÁ -
Podvádění studentů vysoké školy
Aneta PERNIČKOVÁ -
Školní podvádění pohledem žáků a učitelů základní školy
Kamila Bobrová -
Podvádění u žáků druhého stupně základní školy a studentů nižšího stupně víceletých gymnázií
Vendula PÍRKOVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva