Bc. Hana Züglerová

Diplomová práce

Marketing památkových objektů jako turistických cílů

Marketing of historical monuments as tourist goals
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingem památkových objektů. Jsou zde rozebrána specifika marketingu památkových objektů. Je popsána typologie objektů dle jednotlivých vlastníků a související legislativa. Práce se zabývá marketingovým mixem služeb, popisuje jednotlivé nástroje a marketingovou komunikaci. Cílem diplomové práce je analyzovat konkrétní marketingové aktivity a porovnat použité prostředky …více
Abstract:
The thesis deals with the marketing of historical monuments. Here are discussed the specifics of the marketing of historical monuments. It is described by the typology of the objects according to the individual owners and related legislation. The work deals with the marketing mix of services, describes the different tools and marketing communication. The aim of the thesis is to analyze specific marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2018
  • Vedoucí: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace

Práce na příbuzné téma