Marketing památkových objektů jako turistických cílů – Bc. Hana Züglerová
Bc. Hana Züglerová
Master's thesis
Marketing památkových objektů jako turistických cílů
Marketing of historical monuments as tourist goals
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingem památkových objektů. Jsou zde rozebrána specifika marketingu památkových objektů. Je popsána typologie objektů dle jednotlivých vlastníků a související legislativa. Práce se zabývá marketingovým mixem služeb, popisuje jednotlivé nástroje a marketingovou komunikaci. Cílem diplomové práce je analyzovat konkrétní marketingové aktivity a porovnat použité prostředky …moreAbstract:
The thesis deals with the marketing of historical monuments. Here are discussed the specifics of the marketing of historical monuments. It is described by the typology of the objects according to the individual owners and related legislation. The work deals with the marketing mix of services, describes the different tools and marketing communication. The aim of the thesis is to analyze specific marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/v0tja/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2018
- Supervisor: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
- Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Nehmotné kulturní dědictví a jeho využití v cestovním ruchu
Veronika Kajuková -
Marketing kulturního dědictví
Alice BRÁDKOVÁ -
Marketingový mix vybranej reštaurácie
Sofia Bérešová -
Marketingový mix produktu Oltar
Klára Burdová