La contribution de la synesthésie dans les publicités cosmétiques et alimentaires en France : analyse sémantique – Mgr. Lenka Pavličová
Mgr. Lenka Pavličová
Bakalářská práce
La contribution de la synesthésie dans les publicités cosmétiques et alimentaires en France : analyse sémantique
The Contribution of Synesthesia to the Advertisement of Cosmetic products and Food in France: Semantic Analysis
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze function and contribution of synesthesia to the advertisement of cosmetic products and food in France. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical. The first part focuses at first on the advertisement and explains its connotative and denotative meaning; it also presents verbal and iconic elements and rhetoric methods of advertising discourse …víceAbstract:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat funkci a přínos synestezie ve francouzských reklamách na kosmetiku, parfémy, mléčné výrobky a kávu. Práce je rozdělena na část teoretickou a analytickou. Teoretická část se nejprve věnuje reklamě, vysvětluje, jak funguje konotační a denotační reklama, a ukazuje, jaké verbální a ikonické prvky či rétorické postupy jazyk reklamy využívá. Vedle toho tato práce …více
Jazyk práce: francouzština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wfo0u/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2015
- Vedoucí: doc. Christophe Gérard L. Cusimano
- Oponent: PhDr. Zuzana Raková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PAVLIČOVÁ, Lenka. \textit{La contribution de la synesthésie dans les publicités cosmétiques et alimentaires en France : analyse sémantique}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/dxyemu/. [citováno 2024-04-23]
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Francouzský jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Úloha reklamní fotografie v tištěných a on-line médiích
Lukáš Petráček -
Využití reklamní fotografie v současném pojetí marketingových sdělení
Viktoriia Radionova -
1. Teoretická část:\nl{}Produktová fotografie pro sociální sítě\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) katalog produktů nebo služeb: Student Beats\nl{}b) volné fotografie - výstavní soubor: Student Beats
Erik Dudinský -
Využití reklamní fotografie v současném pojetí marketingových sdělení
Martina Kissová -
Sepětí vývoje médií s marketingovou komunikací - Vznik a vývoj fotografie
Otakar Gráf -
Využití reklamní fotografie v současném pojetí marketingových sdělení
Jaroslav Pulda -
Vliv fotografie na nákupní rozhodování zákazníka e-shopu
Sára Ondrášová