Sociální reprezentace vzdělávání a vzdělávací úspěšnosti – Michaela PĚRONKOVÁ
Michaela PĚRONKOVÁ
Bakalářská práce
Sociální reprezentace vzdělávání a vzdělávací úspěšnosti
Social representation of education and educational success
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je teoreticko-empirická analýza diskurzu vzdělávání a vzdělávací úspěšnosti, týkající se konkrétně fenoménu motivace ke vzdělávání. Teoretická část, je zaměřena na vymezení klíčových teorií a konceptů, motivaci v kontextu sebedeterminační teorie (SDT), následuje rozbor konceptu teorie sociálních reprezentací (TSR). Poslední část je věnována analýze diskurzu o motivaci ke …víceAbstract:
The goal of this submitted thesis is a theoretical-empirical analysis of education and educational success, specifically related to the phenomenon of motivation to education. The theoretical part is concentrated on defining the key theories and concepts, motivation in the context of self-determination theory (SDT), followed by an description of the concept of social representation theory (TSR). The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Ivana Poledňová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PĚRONKOVÁ, Michaela. Sociální reprezentace vzdělávání a vzdělávací úspěšnosti. Ostrava, 2022. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Konspirativní teorie a motivace jejich šiřitelů
Veronika Kapsiová -
Reprezentace v povědomí veřejnosti jako způsob prevence trestné činnosti v oblasti obchodování s lidmi
Polina Elison -
Občanské vzdělávání. Kvalitativní analýza procesu politické socializace se zaměřením na neformální a informální vzdělávání.
Michal SOUKOP -
Motivace introvertů a extrovertů v Tiimiakatemia® Prague podle sebedeterminační teorie
Kateřina Daňková -
Motivace ke studiu a vztah k self u studentů Masarykovy univerzity
Barbora Babičová -
Vztah akademické motivace, smyslu života a akademického výkonu u studentů medicíny
Lenka Stodolová -
Vnitřní motivace pro práci asistenta pedagoga
Barbora TOMÁŠKOVÁ -
Motivace k práci sociálních pracovníků s klienty z jiných kultur.
Jana Edita STŘÍLKOVÁ