Bc. Kristýna Přikrylová, DiS.

Bakalářská práce

Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky

The analysis of merchandising and shopping atmosphere in selected retail store
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou nákupní atmosféry a merchandisingu obchodní jednotky Albert, která sídlí v Písku. Cílem práce je analyzovat a porovnat nákupní atmosféru a merchandising vybrané obchodní jednotky s největší konkurencí a určit návrhy na zlepšení. Konkurenčními jednotkami byly zvoleny Tesco, Kaufland, Penny Market a Lidl. Všechny zvolené jednotky se nacházejí od hypermarketu Albert …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the topic of analyzing shopping atmosphere and merchandising of hypermarket Albert in Písek. The aim of the essay was analyzing and compare shopping atmosphere and merchandisig of choosen business with the biggest competition and then determined proposals for improvement. Competing units were selected Tesco, Kaufland, Penny Market and Lidl. All units are selected from …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 7. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 9. 2015
  • Vedoucí: Ing. Lukáš Kučera
  • Oponent: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku