Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky – Bc. Kristýna Přikrylová, DiS.
Bc. Kristýna Přikrylová, DiS.
Bakalářská práce
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
The analysis of merchandising and shopping atmosphere in selected retail store
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou nákupní atmosféry a merchandisingu obchodní jednotky Albert, která sídlí v Písku. Cílem práce je analyzovat a porovnat nákupní atmosféru a merchandising vybrané obchodní jednotky s největší konkurencí a určit návrhy na zlepšení. Konkurenčními jednotkami byly zvoleny Tesco, Kaufland, Penny Market a Lidl. Všechny zvolené jednotky se nacházejí od hypermarketu Albert …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the topic of analyzing shopping atmosphere and merchandising of hypermarket Albert in Písek. The aim of the essay was analyzing and compare shopping atmosphere and merchandisig of choosen business with the biggest competition and then determined proposals for improvement. Competing units were selected Tesco, Kaufland, Penny Market and Lidl. All units are selected from …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 7. 2015
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/nel44/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 9. 2015
- Vedoucí: Ing. Lukáš Kučera
- Oponent: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PŘIKRYLOVÁ, Kristýna. \textit{Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/dy0ull/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Analýza konkurence společnosti CZ TOP TRADE s.r.o.
Lukáš Hrabovský -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Roman Mráček -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Marcela Synková -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Veronika Tošnerová -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Žaneta Kolesová -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Tereza Peštová -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Jana Smetanová -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Edita Tošnerová