Social Media Narcissism at Marketing Service – Mgr. Iuliia Baboshkina
Mgr. Iuliia Baboshkina
Master's thesis
Social Media Narcissism at Marketing Service
Social Media Narcissism at Marketing Service
Abstract:
Abstrakt Narcismus jako jedna z poruch osobnosti Temné triády má pozitivní i negativní dopady na osobní i společenský život a jeho výskyt v sociálních médiích může být hnacím motorem osobního brandingu a úspěchu. Studie staví do kontrastu kanály a tvůrce obsahu, kteří propagují negativní aspekty narcismu, s těmi, kteří propagují péči o sebe a svépomoc, a vyvozuje závěry z moderních vědeckých dat a …moreAbstract:
Abstract Narcissism, as one of the Dark Triad personality disorders, has both positive and negative effects on personal and societal life, and its prevalence in social media can drive personal branding and success. The study contrasts channels and content creators that promote negative aspects of narcissism with those promoting self-care and self-help, drawing conclusions from modern scientific data …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2023
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/zg98i/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2023
- Supervisor: PhDr. Ladislava Knihová, Ph.D.
- Reader: Ing. Dominika Schmidtová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.