Znalost a vnímání značky H&M u generace Y v České republice – Hana Dupalová
Hana Dupalová
Bachelor's thesis
Znalost a vnímání značky H&M u generace Y v České republice
Knowledge and Perception of the Brand H&M for Generation Y in the Czech Republic
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá zkoumáním znalosti a vnímání značky H&M u generace Y v České republice. V teoretické části práce jsou vymezeny důležité pojmy jako značka, hodnota značky, znalost, positioning, image a identita značky, dále je definována generace Y, marketingový výzkum, sekundární a komparativní analýza. V praktické časti se bakalářská práce zaměřuje na analýzu a intepretaci dat získaných …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with knowledge and perception of the brand H&M for generation Y in the Czech Republic. The theoretical part of the thesis are defined important keywords and terms such as brand, brand value, knowledge, positioning, image and brand identity, as defined Generation Y, marketing research, secondary and comparative analysis. The practical part of the thesis focuses on the analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2014
Accessible from:: 18. 4. 2014
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DUPALOVÁ, Hana. \textit{Znalost a vnímání značky H\&{}M u generace Y v České republice}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2014. Available from: https://theses.cz/id/dy7hyo/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Dupalová, Hana. Znalost a vnímání značky H&M u generace Y v České republice. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Postoje a vnímání konceptu gendered marketingu českými spotřebiteli generace Y a Z
Agata Grudzińska -
Motivace nákupního chování Generace Y.
Roman Cibulka -
Akceptácia zavádzania prostriedkov identifikácie k službám verejnej správy generáciou Y
Andrej Rafaj -
Znalost značek kvality
Simona Galiová -
Znalost a vnímání značky XY
Martina Vajdáková -
Znalost a vnímání českých značek prodejců výpočetní techniky a elektroniky
Pavel Kunert -
Znalost zvolené značky u cílové skupiny vysokoškolských studentů
Natálie Hladká Maděryčová -
Virální video jako nástroj posilující znalost značky
Eva Albrechtová