Hana Dupalová

Bachelor's thesis

Znalost a vnímání značky H&M u generace Y v České republice

Knowledge and Perception of the Brand H&M for Generation Y in the Czech Republic
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá zkoumáním znalosti a vnímání značky H&M u generace Y v České republice. V teoretické části práce jsou vymezeny důležité pojmy jako značka, hodnota značky, znalost, positioning, image a identita značky, dále je definována generace Y, marketingový výzkum, sekundární a komparativní analýza. V praktické časti se bakalářská práce zaměřuje na analýzu a intepretaci dat získaných …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with knowledge and perception of the brand H&M for generation Y in the Czech Republic. The theoretical part of the thesis are defined important keywords and terms such as brand, brand value, knowledge, positioning, image and brand identity, as defined Generation Y, marketing research, secondary and comparative analysis. The practical part of the thesis focuses on the analysis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2014
Accessible from:: 18. 4. 2014

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Dupalová, Hana. Znalost a vnímání značky H&M u generace Y v České republice. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2014

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 18. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications