Znalost a vnímání značky H&M u generace Y v České republice – Hana Dupalová
Hana Dupalová
Bachelor's thesis
Znalost a vnímání značky H&M u generace Y v České republice
Knowledge and Perception of the Brand H&M for Generation Y in the Czech Republic
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá zkoumáním znalosti a vnímání značky H&M u generace Y v České republice. V teoretické části práce jsou vymezeny důležité pojmy jako značka, hodnota značky, znalost, positioning, image a identita značky, dále je definována generace Y, marketingový výzkum, sekundární a komparativní analýza. V praktické časti se bakalářská práce zaměřuje na analýzu a intepretaci dat získaných …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with knowledge and perception of the brand H&M for generation Y in the Czech Republic. The theoretical part of the thesis are defined important keywords and terms such as brand, brand value, knowledge, positioning, image and brand identity, as defined Generation Y, marketing research, secondary and comparative analysis. The practical part of the thesis focuses on the analysis …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Zverejniť od: 18. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Dupalová, Hana. Znalost a vnímání značky H&M u generace Y v České republice. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Postoje a vnímání konceptu gendered marketingu českými spotřebiteli generace Y a Z
Agata Grudzińska -
Motivace nákupního chování Generace Y.
Roman Cibulka -
Akceptácia zavádzania prostriedkov identifikácie k službám verejnej správy generáciou Y
Andrej Rafaj -
Znalost značek kvality
Simona Galiová -
Znalost a vnímání značky XY
Martina Vajdáková -
Znalost a vnímání českých značek prodejců výpočetní techniky a elektroniky
Pavel Kunert -
Znalost zvolené značky u cílové skupiny vysokoškolských studentů
Natálie Hladká Maděryčová -
Virální video jako nástroj posilující znalost značky
Eva Albrechtová