Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení – Jakub Landsmann
Jakub Landsmann
Bakalářská práce
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení
The influence of brand image on purchase behavior - regional brand
Anotace:
Cílem bakalářské práce je definování determinantů kupního chování spotřebitele, vlivu značek v kupním rozhodovacím procesu a popsání způsobu, kterým jsou ovlivňovány tyto determinanty regionálním značením v rámci firmy Rautis, a.s. V rámci teoretických východisek je na základě komparace dostupných literárních zdrojů vymezen pojem spotřebitel a uvedeny jednotlivé vnější vlivy, které působí na jeho kupní …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to define the determinants of consumer purchasing behaviour, the influence of brands in the purchasing decision-making process and to describe the way in which these determinants are influenced by regional branding within the company Rautis, a.s. Within the theoretical part the concept of consumer is defined based on a comparison of available literature sources and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Vokáčová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové komunikační strategie společnosti Alza a.s.
Albert Kincl -
Vliv vybraných značek na kupní chování matek na trhu dětského oblečení
Jana Kořenková -
Kupní chování českých vysokoškolských studentů v oblasti módy: komparace chování mužů a žen
Libuše Holoubková -
Vliv používání eko-značek a značky Fair Trade na kupní chování spotřebitele u kávy značky Tchibo
Ekaterina Sorokina -
Vliv značky Mary Kay na kupní chování zákazníků
Zuzana Teplá -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele při koupi smartphone
Jan Blahník -
Kupní chování vybrané kategorie spotřebitelů
Petra Rozlivková -
Chování a postoj spotřebitelů k welfare vánočních kaprů
Andrea Piknová
Název
Vložil
Vloženo
Práva