Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení – Jakub Landsmann
Jakub Landsmann
Bachelor's thesis
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení
The influence of brand image on purchase behavior - regional brand
Abstract:
Cílem bakalářské práce je definování determinantů kupního chování spotřebitele, vlivu značek v kupním rozhodovacím procesu a popsání způsobu, kterým jsou ovlivňovány tyto determinanty regionálním značením v rámci firmy Rautis, a.s. V rámci teoretických východisek je na základě komparace dostupných literárních zdrojů vymezen pojem spotřebitel a uvedeny jednotlivé vnější vlivy, které působí na jeho kupní …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to define the determinants of consumer purchasing behaviour, the influence of brands in the purchasing decision-making process and to describe the way in which these determinants are influenced by regional branding within the company Rautis, a.s. Within the theoretical part the concept of consumer is defined based on a comparison of available literature sources and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 3. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lucie Vokáčová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LANDSMANN, Jakub. \textit{Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2022. Available from: https://theses.cz/id/dyb69z/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Business and Administration
Theses on a related topic
-
Analýza marketingové komunikační strategie společnosti Alza a.s.
Albert Kincl -
Vliv vybraných značek na kupní chování matek na trhu dětského oblečení
Jana Kořenková -
Kupní chování českých vysokoškolských studentů v oblasti módy: komparace chování mužů a žen
Libuše Holoubková -
Vliv používání eko-značek a značky Fair Trade na kupní chování spotřebitele u kávy značky Tchibo
Ekaterina Sorokina -
Vliv značky Mary Kay na kupní chování zákazníků
Zuzana Teplá -
Kupní chování vybrané kategorie spotřebitelů
Petra Rozlivková -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele při koupi smartphone
Jan Blahník -
Chování a postoj spotřebitelů k welfare vánočních kaprů
Andrea Piknová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights