Martina Táborská

Bakalářská práce

Multilevel marketing ve firmě Oriflame

Multilevel marketing in Oriflame Cosmetics
Anotace:
V teoretické části bakalářské práce je představen model obchodního podnikání multilevel marketing (dále pod zkratkou MLM), jeho historie, principy fungování a rozdíly mezi nečestnými formami podnikání, které jsou s MLM často zaměňovány. V této části je také představena firma Oriflame a její MLM systém. V praktické části je vytvořen marketingový výzkum veřejného mínění pomocí dotazníkového šetření, …více
Abstract:
In the theoretical part of the bachelor thesis is presented a business model multilevel marketing (hereinafter referred to as MLM), its history, priciples of operation and the differences between forms of dishonest businesses that are often confused with MLM. There is also introducted Oriflame company and its MLM system. The practical part is created by the marketing research of public verdict through …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 10. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
  • Vedoucí: Vladimíra Filipová
  • Oponent: Lenka Turnerová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/65352

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod