Návrh marketingové strategie firmy vedoucí ke zvýšení tržního podílu na evropském trhu kosmetických obalů – Bc. Georgios KOULISIANIS
Bc. Georgios KOULISIANIS
Bakalářská práce
Návrh marketingové strategie firmy vedoucí ke zvýšení tržního podílu na evropském trhu kosmetických obalů
Formulation of marketing strategy leading to increase of market share in European cosmetic packaging market
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je formulovat marketingovou strategii firmy, která umožní firmě zvýšit její tržní podíl na evropském trhu kosmetických obalů vyrobených ze skládačkové lepenky a tak i dosáhnout zvýšení hodnoty firmy. Celá práce je postavená na hypotéze, že atraktivita evropského trhu kosmetických obalů je vysoká a potenciál trhu kosmetických obalů je dostatečný pro úspěšnou realizaci marketingové …víceAbstract:
The aim of this dissertation is to formulate a strategy which would help a company to increase its market share in the European cosmetic folding carton market. The work is based on the hypothesis that the cosmetic folding carton market is attractive sufficiently and that its potential will enable the company to achieve its objectives and thus help to increase the company value for its stakeholders …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Identifikátor:
10664
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2009
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOULISIANIS, Georgios. \textit{Návrh marketingové strategie firmy vedoucí ke zvýšení tržního podílu na evropském trhu kosmetických obalů}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/dydc42/.
Jak správně citovat práci
KOULISIANIS, Georgios. Návrh marketingové strategie firmy vedoucí ke zvýšení tržního podílu na evropském trhu kosmetických obalů. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 05. 2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Pivo v plechu - motivy českých spotřebitelů pro volbu tohoto obalu
Tereza Beránková -
Psychologický význam obalu pro spotřebitele
Šárka Prchalová -
Psychologická funkce obalu a rozhodování spotřebitele
Petr Rajtšlégr -
Chování spotřebitelů na trhu s krmivy pro psy
Kristýna Klusáková -
Vliv social media marketingu a influencerů na rozhodování spotřebitelů o koupi v Nigérii v segmentu kosmetického průmyslu
Olubukola Dona Sammy -
Podnikateľský plán – online aplikácia pre agregáciu služieb starostlivosti o telo
Adrián Harvan -
Komplexní ošetřovatelská péče o pacienta ve vigilním kómatu
Martina Sýkorová -
Holistický přístup k péči o zemřelého i o pozůstalé
Lucie ZLÁMALOVÁ