Návrh marketingové strategie firmy vedoucí ke zvýšení tržního podílu na evropském trhu kosmetických obalů – Bc. Georgios KOULISIANIS
Bc. Georgios KOULISIANIS
Bachelor's thesis
Návrh marketingové strategie firmy vedoucí ke zvýšení tržního podílu na evropském trhu kosmetických obalů
Formulation of marketing strategy leading to increase of market share in European cosmetic packaging market
Abstract:
Cílem mé bakalářské práce je formulovat marketingovou strategii firmy, která umožní firmě zvýšit její tržní podíl na evropském trhu kosmetických obalů vyrobených ze skládačkové lepenky a tak i dosáhnout zvýšení hodnoty firmy. Celá práce je postavená na hypotéze, že atraktivita evropského trhu kosmetických obalů je vysoká a potenciál trhu kosmetických obalů je dostatečný pro úspěšnou realizaci marketingové …moreAbstract:
The aim of this dissertation is to formulate a strategy which would help a company to increase its market share in the European cosmetic folding carton market. The work is based on the hypothesis that the cosmetic folding carton market is attractive sufficiently and that its potential will enable the company to achieve its objectives and thus help to increase the company value for its stakeholders …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2009
Identifier:
10664
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2009
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOULISIANIS, Georgios. \textit{Návrh marketingové strategie firmy vedoucí ke zvýšení tržního podílu na evropském trhu kosmetických obalů}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2009. Available from: https://theses.cz/id/dydc42/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOULISIANIS, Georgios. Návrh marketingové strategie firmy vedoucí ke zvýšení tržního podílu na evropském trhu kosmetických obalů. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 05. 2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Pivo v plechu - motivy českých spotřebitelů pro volbu tohoto obalu
Tereza Beránková -
Psychologický význam obalu pro spotřebitele
Šárka Prchalová -
Psychologická funkce obalu a rozhodování spotřebitele
Petr Rajtšlégr -
Vliv social media marketingu a influencerů na rozhodování spotřebitelů o koupi v Nigérii v segmentu kosmetického průmyslu
Olubukola Dona Sammy -
Podnikateľský plán – online aplikácia pre agregáciu služieb starostlivosti o telo
Adrián Harvan -
Komplexní ošetřovatelská péče o pacienta ve vigilním kómatu
Martina Sýkorová -
Holistický přístup k péči o zemřelého i o pozůstalé
Lucie ZLÁMALOVÁ -
Péče o duševní zdraví jako specifický produkt cestovního ruchu
Hana BÍLKOVÁ